TRNDNCY | e-mail marketing & marketing automation | Advies & strategie
TRNDNCY bepaalt samen met u wat u met uw merk of bedrijf wil bereiken met behulp van e-mail marketing. De vooropgestelde doelstellingen zijn SMART (Specifiek, Meetbaar, Actiegericht, Resultaat gedreven en Tijdsgebonden) geformuleerd & vormen de leidraad voor een e-mailing campagne of een langetermijn e-mailmarketing strategie.
e-mail,e-mailmarketing,email,emailmarketing,automation,marketing,digital,full-service,agency,agentschap,bureau,digitaal,digital,belgisch,belgië,belgium,vlaams,vlaanderen,gent,brussel,antwerpen,campagne,campaign,e-mailing,emailing,nieuwsbrief,newsletter,customer,journey,drip,Ram,Broekaert
981
page-template-default,page,page-id-981,page-child,parent-pageid-783,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

Advies & strategie

Doelstellingen bepalen

TRNDNCY bepaalt samen met u wat u met uw merk of bedrijf wil bereiken met behulp van e-mail marketing. De vooropgestelde doelstellingen zijn SMART (Specifiek, Meetbaar, Actiegericht, Resultaat gedreven en Tijdsgebonden) geformuleerd & vormen de leidraad voor een e-mailing campagne of een langetermijn e-mailmarketing strategie.

TRNDNCY | e-mail marketing & automation

E-mailmarketing strategie

Op basis van de (online) marketingstrategie van uw merk of bedrijf bepalen we samen de invulling van de e-mail marketingstrategie. TRNDNCY geeft advies in de vorm van aanbevelingen voor het efficiënt en effectief inzetten van e-mail, waarbij we aan de hand van een 5-tal kritische punten komen tot een strategie om uw e-mail marketingtargets te realiseren:

– STERKE-ZWAKTEANALYSE

– Doelgroepen

– Content

– Planning

– Meten

TRNDNCY helpt u de juiste beslissingen te nemen, zodat uw e-mail marketingstrategie een positieve impact heeft op de toekomst van uw bedrijf of merk, en u de opportuniteiten van de digitale transformatie maximaal benut.

Plan van aanpak

Na het afbakenen van de strategie en het definiëren van de doelstellingen ontwikkelen we samen met u een plan van aanpak. Hierin worden een aantal KPI’s (Kritische Performance Indicatoren) geformuleerd. Uw huidige (e-mail) marketingstrategie wordt tegen het licht gehouden om te bepalen welke langetermijnvisie de beste resultaten oplevert, zowel kwalitatief als kwantitatief. Ons plan van aanpak verloopt in 3 stappen.

1. Advies & strategie

Op basis van de (online) marketingstrategie van uw merk of bedrijf bepalen we samen de invulling van de e-mail marketingstrategie. TRNDNCY geeft advies in de vorm van aanbevelingen voor het efficiënt en effectief inzetten van e-mail, waarbij we aan de hand van een 5-tal kritische punten komen tot een strategie om uw e-mail marketing doelen te realiseren.

2. CREATIE & TECHNISCHE SET-UP

Na het opstellen van de e-mail marketingstrategie gaat TRNDNCY aan de slag met het bedenken van een creatief concept, het uitwerken van een grafisch & inhoudelijk voorstel en het voorbereiden van de e-mailing. Hierbij kan geopteerd worden om een geautomatiseerd proces van e-mails uit te sturen, of een individuele ad hoc e-mailing. Een combinatie van beide is ook mogelijk.

3. UITVOERING

TRNDNCY test, verzendt en beheert de e-mailing campagne. Frequent wijzigende gebruikerstrends en de digitale evolutie maken dat testen een cruciaal onderdeel van de campagne zijn. TRNDNCY garandeert dat elke gebruiker de e-mail optimaal kan zien, op elk platform en elk toestel.

Voor meer details betreffende onze methodes verwijzen we u graag naar de pagina over onze aanpak.

Contacteer TRNDNCY om te brainstormen over de rol van e-mail marketing & automation in uw organisatie of voor uw merk.