TRNDNCY | e-mail marketing & marketing automation | Copywriting
TRNDNCY schrijft pittige teksten voor elke e-mail. We bedenken snedige titels, verleidelijke call-to-actions & catchy subjectlines. Doelgericht & fris, in het Nederlands, het Frans en het Engels.
e-mail,e-mailmarketing,email,emailmarketing,automation,marketing,digital,full-service,agency,agentschap,bureau,digitaal,digital,belgisch,belgië,belgium,vlaams,vlaanderen,gent,brussel,antwerpen,campagne,campaign,e-mailing,emailing,nieuwsbrief,newsletter,customer,journey,drip,Ram,Broekaert
1038
page-template-default,page,page-id-1038,page-child,parent-pageid-783,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

Copywriting

Click me click me click me

TRNDNCY schrijft pittige teksten voor elke e-mail. We bedenken snedige titels, verleidelijke call-to-actions & catchy subjectlines. Doelgericht & fris, in het Nederlands, het Frans en het Engels.

Sterke e-mail copy

Een e-mail moet informatief, to-the-point, empathisch en aangenaam om lezen zijn, waarbij een hiërarchische indeling van de boodschap de content licht en vlot verteerbaar maakt.

De mail moet bovendien aantrekkelijk zijn voor zowel oppervlakkige lezers, prospecten én trouwe klanten. Daarbij dienen de USPs en de waarden van het merk of het bedrijf worden uitgedragen doorheen de boodschap. De ontvangers moeten zich aangetrokken voelen tot het verhaal en verleid worden om door te klikken.

Invloed van smartphones

Volgens een onderzoek van Microsoft hebben smartphones er voor gezorgd dat onze aandachtsspanne gedaald is van 12 seconden in 2000 (het begin van de mobiele revolutie) tot 8 seconden vandaag. De gestage groei van het smartphonegebruik (ook voor het lezen van e-mail) en de daarmee gepaard gaande daling van de concentratietijd op één bepaald onderwerp, betekent dat goede copywriting voor een e-mailcampagne belangrijker is dan ooit.

Zo dient de onderwerpregel van een e-mail onmiddellijk de aandacht van de ontvanger te trekken, zodat de mail wordt geopend. Daarnaast moet het aanbod in een mail eenvoudig & duidelijk uitgelegd worden, om de ontvanger te overtuigen door te klikken en uw product te kopen, lid te worden van uw Facebook groep, een artikel te lezen op uw website, deel te nemen aan uw wedstrijd, zich te registreren voor uw event, enz.

TRNDNCY hanteert minstens 5 belangrijke vuistregels bij het schrijven van teksten voor e-mailcampagnes, met als doel de ontvanger te overtuigen de mail te openen & door te klikken, om zo uw marketingobjectieven te realiseren. We lichten onze methodes graag toe tijdens een persoonlijk gesprek.

TRNDNCY | e-mail marketing & automation
Contacteer TRNDNCY om te brainstormen over de rol van e-mail marketing & automation in uw organisatie of voor uw merk.