TRNDNCY | e-mail marketing & marketing automation | E-mail design
De ontvanger van een e-mail beslist in een paar seconden of hij wegklikt of verder kijkt. Daarom is de mix van design, emotie en content cruciaal voor het succes van een e-mail campagne. Een goed ontworpen mail versterkt de boodschap & de waarden van uw merk of bedrijf. Een goed ontworpen mail zorgt dat de ontvanger leest, klikt en koopt.
e-mail,e-mailmarketing,email,emailmarketing,automation,marketing,digital,full-service,agency,agentschap,bureau,digitaal,digital,belgisch,belgië,belgium,vlaams,vlaanderen,gent,brussel,antwerpen,campagne,campaign,e-mailing,emailing,nieuwsbrief,newsletter,customer,journey,drip,Ram,Broekaert
1068
page-template-default,page,page-id-1068,page-child,parent-pageid-783,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

E-mail design

Over esthetiek & techniek

De ontvanger van een e-mail beslist in een paar seconden of hij wegklikt of verder kijkt. Daarom is de mix van design, emotie en content cruciaal voor het succes van een e-mail campagne. Een goed ontworpen mail versterkt de boodschap & de waarden van uw merk of bedrijf. Een goed ontworpen mail zorgt dat de ontvanger leest, klikt en koopt.

Pixel-perfect design

Naast esthetiek speelt ook techniek een belangrijke rol in het overbrengen van de boodschap. TRNDNCY beschikt over de ervaring en de HTML skills om uw e-mail marketingdoelstellingen te realiseren op elke device en in elke e-mail client.  En dat vakmanschap vertaalt zich in betere resultaten.

TRNDNCY | e-mail marketing & automation
TRNDNCY | e-mail marketing & automation

Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden

Een gemiddeld persoon wordt dagelijks geconfronteerd met een paar honderd reclameboodschappen (via klassieke media & internet). Hoeveel hiervan merkt de consument echt op? En hoeveel hiervan hebben enige invloed op zijn gedrag?

Door de niet-aflatende informatiestroom zijn we veel selectiever geworden. We trekken minder tijd uit voor het lezen van een boodschap, en dat geldt zeker voor een e-mail. Lezen wordt steeds meer bekijken, zelfs scannen. Een goed design en het ondersteunen van de boodschap met beelden laat de ontvanger toe de e-mail sneller te beoordelen. Hierdoor vergroot de kans op interesse, klikken en conversie.

Video killed the radio star

Het gebruik van video (filmpjes) past in de trend naar een toenemende rol voor het visuele aspect van marketing & sales communicatie. De praktijk wijst uit dat een video geïntegreerd in de e-mail het succes van de campagne aanzienlijk beïnvloedt. Gemiddeld levert een e-mail met video drie keer zoveel clicks op, dan dezelfde e-mail zonder video.

TRNDNCY beschikt over de vaardigheden en creativiteit om de juiste visuals te selecteren en te bewerken, met als doel de aantrekkingskracht van uw e-mail campagne te vergroten.

TRNDNCY | e-mail marketing & automation

Responsive design

Steeds meer mensen (maar liefst 45% van de Belgen) gebruiken hun smartphone of tablet voor het lezen van mails. Het is niet langer een optie maar een must om e-mails & e-mail templates compatibel te maken voor kleinere beeldschermen.

Een e-mail die zich aanpast aan het toestel waarop hij wordt gelezen is ontwikkeld volgens de methodes & principes van responsive e-mail design. Bij een responsive design worden tekstkolommen automatisch onder elkaar gezet, worden beelden verkleind zodat ze passen op het scherm en/of worden bepaalde stukken automatisch tekst ingekort. Op die manier komt de e-mail steeds goed over, onafhankelijk van het toestel (PC, Mac, tablet, smartphone).

TRNDNCY streeft ernaar dat elke gebruiker uw e-mail optimaal kan lezen op elk platform en elke device, op elk moment. Wij beschikken tevens over de know-how die bestaande e-mail templates omzet naar responsive e-mail design.

Contacteer TRNDNCY om te brainstormen over de rol van e-mail marketing & automation in uw organisatie of voor uw merk.