TRNDNCY | e-mail marketing & marketing automation | Over TRNDNCY
TRNDNCY is een digitaal bureau dat zich volledig richt op e-mailmarketing & automation. Wij bedenken en voeren uit, van strategie tot en met optimalisatie.
e-mail,e-mailmarketing,email,emailmarketing,automation,marketing,digital,full-service,agency,agentschap,bureau,digitaal,digital,belgisch,belgië,belgium,vlaams,vlaanderen,gent,brussel,antwerpen,campagne,campaign,e-mailing,emailing,nieuwsbrief,newsletter,customer,journey,drip,Ram,Broekaert
2169
page-template-default,page,page-id-2169,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,transparent_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
 

Over TRNDNCY

100% FOCUS OP E-MAIL MARKETING
TRNDNCY is een digitaal bureau dat zich volledig richt op e-mailmarketing & automation. Onze grondige know-how en ervaring zorgt voor kwaliteit en impact die niet is terug te vinden bij ‘allround’ reclamebureaus. TRNDNCY bedenkt én voert uit, van strategie tot en met optimalisatie. Op locatie indien gewenst.
TRNDNCY | e-mail marketing & automation

Wat doet TRNDNCY?

TRNDNCY beschikt over alle vaardigheden en ervaring om één of meerdere aspecten van uw e-mailcampagne te creëren en te realiseren, eenmalig of op lange termijn:

  • Definiëren van e-mailmarketing doelstellingen
  • Formuleren van een strategisch plan van aanpak
  • Opbouw, beheer & optimalisatie van contact / klanten databank
  • Opstellen van een contentplan
  • Copywriting voor e-mails
  • Creatie & design van e-mails
  • Ontwikkelen van e-mail templates
  • Koppelen van zakelijke systemen voor e-marketing doelstellingen
  • Opzetten van e-mailmarketing customer journeys
  • Ontwikkelen transactionele e-mail flows
  • Integratie van website & social media kanalen
  • Testen & verzenden van een campagne
  • Rapportering & analyse

TRNDNCY kan zorgen voor de volledige productie, uitvoering en beheer van uw e-mailmarketing campagne. Maar u kan ook opteren om een deel van het traject in huis te doen. Samen bespreken we de mogelijke taakverdelingen om te komen tot kost-efficiënte & doelgerichte e-mail campagnes.

Over Ram Broekaert

Ram Broekaert (1971) startte, na een studie geografie aan de Universiteit Gent, zijn loopbaan als Online Marketing Specialist bij Tele Atlas (nu onderdeel van TomTom). Vervolgens was hij samen met zijn broer Jørn Broekaert mede-oprichter van Mediamind, waar hij 18 jaar actief was als Creative Managing Director.

Bij Mediamind was Ram verantwoordelijk voor de online afdeling van het reclamebureau. Tot de kerntaken behoorden conceptontwikkeling, doelgroepanalyse, web architectuur, projectbeheer & het aansturen van het online team (design, ontwikkeling & SEO) van alle online projecten (WordPress websites, e-mail marketing, online advertising & social media) voor klanten als Omega Pharma, Kimberly-Clark, FrieslandCampina, Heineken, Aldi, Lotus Bakeries, Sanoma, BOSS paints, Teva Belgium, VIB,…

Daarnaast was hij oprichter en blogger bij papaworden.be/devenirpapa.be, gericht aan jonge & aanstaande vaders (sinds 2012 onderdeel van Internet Publishers). Uit de gecombineerde interesse voor aardrijkskunde & grafische vormgeving ontstond in 2013 Bemble Press, een online shop waarin eigen ontworpen reisgidsen & notaboekjes te koop werden aangeboden.

In 2017 richtte Ram het e-mailmarketing adviesbureau TRNDNCY op. Verder vertaalt hij – als freelance online strateeg – bedrijfsobjectieven naar een online strategie (marketing, business, branding) voor bedrijven & merken. Ram is bijna 20 jaar actief in de online marketing.

Ram Broekaert is getrouwd met Karolien De Bosscher. Samen hebben ze twee kinderen, Gijs & Noor. In z’n vrije tijd trekt Ram de bergen in of zit hij achter de drums bij Amoy Fanray.


TRNDNCY | Ram Broekaert

Ram Broekaert

Managing Director

Contacteer TRNDNCY om te brainstormen over de rol van e-mail marketing & automation in uw organisatie of voor uw merk.